agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-05-08 | |
***oamenii mor in fiecare zii, in fiecare ora,in fiecare secunda,in nu stiu care lagar,pe nu stiu care pat de spital,in nu stiu care apa...in timp ce tu razi...
***oamenii se nasc continuu, intr-o stare de inconstienta profunda, sortiti sa sufere, aruncati intr-o viata plina de tragism...si in tot acest timp tu razi... ***animalele sunt ucise in mod bestial in abatoare bantuite de groaza, zugravite in sange animal...asta se intampla zi de zi ,in timp ce tu razi... ***animale inofensive cad prada braconierilor fanatici care nu gandesc decat la pretul fildesului sau al blanii...zi de zi,si tu razi... ***animale care ma impresioneaza prin inofensivitatea lor ma intampina dimineata intinse pe asfaltul rece,deschise si invadate de viermi lacomi,atintindu-ma cu ochii lor mari si insangerati,intrebandu-ma parca:"de ce?"...si asta se intampla in fiecare zi,in timp ce tu razi... ***gramezi enorme de gunoaie marginesc universul stradal,la fel cum aceleasi mormane de mizerie se intrec in inaltime cu blocurile pe care le strajuiesc...si tu razi... ***colosii devin ruine,aerul moare...si tu razi... ((ceea ce a devenit extrem de important acum este dorinta de a fii,insa ceea ce conteaza intr-adevar esti tu ,ci nu cei ce te privesc. nu conteaza ce vad altii in mine, conteaza cum ma vadeu. de aici pana acolo numai e nimic!!!))
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate